Allison

Alla inlägg under juli 2013

Av Allison - 8 juli 2013 22:24

Kolla skillnaden på Totte och Missy! xD
Känner mig så liten när hon rider där med Missy bredvid lilla Totte!
  
 

Av Allison - 8 juli 2013 20:25

Japp, har fixat några sådana nu då! En för varje häst.
Blev faktiskt ganska nöjd med dem! Klicka på dem för att förstora.
                  

Av Allison - 8 juli 2013 18:11

Det blev en femtonde plats, men jag vart lite ensam på slutet när jag gått i mål xP
   
    

Av Allison - 8 juli 2013 17:17

Efter mycket slit, en vecka av bara dagliga, lopp och sysslor så... är jag inte poppis med Firgrove längre.
Nee, för jag är BEUNDRAD! Äntligen kan man väl säga! Nu på en vecka har jag också blivit
beundrad med Gyllenbladen! Snart börjar jag träna Silvershadow också.
   
    

Av Allison - 8 juli 2013 16:17

Ja, vi bara står där och chillar lite, jag och Thundercloud. Väldigt trevligt faktiskt.
    
 

Av Allison - 8 juli 2013 15:30

  
 

Av Allison - 7 juli 2013 21:14

Jag kan ju faktiskt inte rida IRL (jättetråkigt, jag vet) men jag fick en
jättebra och trevlig dressyr lektion av Miranda Moonbell och lärde mig massor! :D
Jag och Otto är nöjda med dagen, då jag faktiskt också ställde upp i FPC och
fick en trettonde plats. Funderar faktiskt på mer dressyr med Otto och
Magic! Ett plus på den fantastiska dagen (förutom min solbränna och skavsår)
är att Totte gick upp i level 12 och är på god väg till level 13!
 

Av Allison - 6 juli 2013 22:03

   Jättestolt över min 17:de plats i mitt första championat NÅGONSIN - Valedale Championat.
Jag är jätteglad över att jag överhuvudtaget kom i mål, min dator brukar annars lagga jättemycket
så det har inte blivit av med något championat. Men jaja, jättestolt över 25 Jorvik Shillings medans
andra inte är nöjda med silver. Det kommer att bli mer championat för min och Autumnfire's del!
Nu blir det galopp mot Fort Pinta och fira!
           
 

Presentation


Jag är Allison Dawnstar.
Detta har varit en blogg om hästspelet Starstable online i ca 1 år, men då min lust att spela SSO försvann under ett tag så bloggade jag lite om andra spel och anime, så det är typ vad jag kommer att fortsätta göra.

Autumnfire

     Autumnfire eller Otto som jag bara någon dag fick för mig att kalla honom är en glad häst på 8 år. Man kan lita till 100% på honom och han är bra i terrängen. Han skulle aldrig komma på tanken att ens försöka kasta av mig, även om han hoppar, springer och bockar i hagen.

Thundercloud

     Thundercloud lever verkligen upp till sitt namn. Han är vild och busig, och man kan alltid räkna med en springtur efter honom över halva Jorvik. Han är en väldigt mångsidig häst, som till exempel är väldigt lugn i dressyr, men en fartdåre när det gäller galopp och terräng. De flesta kallar mitt Engelska fullblod för Totte.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hatsune Miku

Ovido - Quiz & Flashcards