Allison

Alla inlägg under februari 2014

Av Allison - 27 februari 2014 08:05

JAG HAR INTE GLÖMT ATT DETTA ÄR EN STARSTABLE BLOGG SÅ OROA ER INTE! :3





eller kanske lite...

I alla fall sååååå, går vi nu vidare! Har ju redigerat lite och ni ska få resultatet av en haltimmes arbete åt kontot Rimfrost på Howrse.com
Och det var tyvärr allt jag hade att ge er idag >.<
NONONONONOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO. Igår var jag och handlade på bokrea :3 Ni kanske inte visste detta men jag ÄLSKAR att läsa o_o Köpte Eragon som är skriven av (vääääänta två sekunder måste springa och kolla c:) Christopher Paolini, Piraternas fånge som är skriven av Emily Diamand och Tankeläsaren (bok 1 i serien De utvalda). Jao. Har läst halva Eragon på en dag och den är faktiskt väldigt bra. Har läst 6/7 böcker i en mangaserie (egentligen manhwa för att den är koreansk) fast den var så bra att jag inte vågar läsa den sista boken >_(\
 

Av Allison - 22 februari 2014 19:15

JA, SNÄLLA VETENSKAP, LÅT MIG KRAMA MIN URGULLIGA PIXELHÄST FRÅN STARSTABLE ONLINE


Okej, okej, okej nu tar vi detta från början... (no)
SIDDE GJORDE SÅ ATT JAG FICK EN ÖVERDOS AT SÖTHET. PÅ RIKTIGT.
JAG VILL HOPPA IN I MIN DATOR OCH KRAMA HONOM. KAN NÅGON SKICKA EN KRAM FRÅN MIG TILL SIDDE?
UHUHUHUHUHUHUHUHUHUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUU.... ;_;
     

Av Allison - 16 februari 2014 22:18

Hejsan ^-^

Har tagit mig att att redigera en ny bild, och självklart ska ni få resultatet! :D
Vad tycks? :3 Ska gå och redigera lite till nu, ses! c;
 

Av Allison - 8 februari 2014 23:55

Jag råkar faktiskt spela både Pokémon X och Pokémon Y c':
DET ÄR FAKTISKT JÄTTEROLIGT XD
Och jag älskar min Milotic *-*
Och min Ninetails
Och min Vulpix
Och min Mawile
Och min Delphox
Och min Lapras
Och min Serperior
Och min Rapidash
Och min Dragonair
Och min Persian
Och min Deerling
Och min Xatu
Och min Zorua
Och min Buneary
Och min Gardevoir
Och min Zygarde


ÖHUM OCH TYP BOKSTAVLIGEN 200 TILL. :3
OKEJ JAG ÄLSKAR ALLA SOM SER UT SOM ORMAR 8D ÄVEN ZYGARDE SOM NÄSTAN SER UT SOM EN ORM :3 OCH ALLA ELDTYPER. OCH NÄSTAN ALLA GRÄSTYPER. OCH ALLA SOM SER LÄSKIGA UT SOM BANETTE. OCH BANETTE. XD

Topp 10 ormliknande pokémon c:
1. Milotic (alltid nummer ett)
2. Serperior (döpte min till Yuki, som betyder snö på Japanska :'3)
3. Zygarde (SÅ GULLIG! HAHAHA SERIÖST SÅ SÖT! XD)
4. Dragonair
5. Snivy (okej NÄSTAN ormliknande)
6. Dratini
7. Caterpie
8. ... (kommer för tillfället inte på vad Zigzagoons utveckling heter, även om det mer liknar en iller ^-^)
9. Onix
10. Steelix

Säg till om jag har glömt någon. Och om du också råkar spela Pokémon X och Y så skriv din "friendcode" och namn i kommentarerna så svarar jag med min och mitt namn :3

Kommer på nu att det är ska vara en Starstable blogg. OOOOOPSSSSSS.

ZYGARDE OCH MILOTIC OCH SERPERIOR
     

Av Allison - 8 februari 2014 23:38

Hejhej! :D
Glömde vad jag skulle skriva D:

I alla fall så ett stort hej på er.
Öhm. Ja.
Vad vill ni att jag ska skriva om? Jag har inte en enda liten idé. Vad jag spelar, instagram, vad jag läser, min hund Smulan/min kanin Chili, starstable, manga, anime eller bara något hur random som helst?
FAST JAG HAR BILJETTER TILL FINALEN AV MELODIFESTIVALEN!!! >.< Tänkte bara säga det :3
Jag har totalt glömt att säga att jag har skickat 4 hästar till Hästön. Och att jag har två nya hästar. De heter Goldfeather och Springdale. Jag tycker däremot att jag inte behöver presentera dem. Springdale är ett Arabiskt fullblod, sto, 5 år. Ni ser henne på bilden nedanför av alla hästar jag har i stallet för tillfället c: Ni får gärna komma upp med smeknamn åt Springdale.
Just det.
Silvershadow/Sidde/Sid är i level 12, ÄTLIGEN! ;_;
OCH TYCKER NI ATT JAG SKA KALLA SILVERSHADOW SIDDE ELLER SID? O_O
 

>.<

Av Allison - 2 februari 2014 00:02

JÄTTELEDSEN, VERKLIGEN FÖR ATT VARA SÅ TRÅKIG OCH INTE UPPDATERA!

DETTA ÄR FÖR ATT...
Manga, anime, redigering, japanska, mina vänner (DU JULI LILLA RÄKNAS MYCKET VÄL IN HÄR), nightcore (musik genre), skolan, betygen, Instagram, KIK, Aura Kingdom, min kanin Chili och min hund Smulan tar upp all min vakna tid! Har däremot inget emot allt förutom betygen, haha ^-^

Tack så jättemycket för förståelse, och så ska jag försöka uppdatera oftare!
Snälla, jag blir ledsen om du ger upp på min lilla tråkiga blogg ;_;

Om ni har lust att se lite av vad jag ritar + en massa random anime bilder kan du följa mig på Instagram, @aura_chan
     

Presentation


Jag är Allison Dawnstar.
Detta har varit en blogg om hästspelet Starstable online i ca 1 år, men då min lust att spela SSO försvann under ett tag så bloggade jag lite om andra spel och anime, så det är typ vad jag kommer att fortsätta göra.

Autumnfire

     Autumnfire eller Otto som jag bara någon dag fick för mig att kalla honom är en glad häst på 8 år. Man kan lita till 100% på honom och han är bra i terrängen. Han skulle aldrig komma på tanken att ens försöka kasta av mig, även om han hoppar, springer och bockar i hagen.

Thundercloud

     Thundercloud lever verkligen upp till sitt namn. Han är vild och busig, och man kan alltid räkna med en springtur efter honom över halva Jorvik. Han är en väldigt mångsidig häst, som till exempel är väldigt lugn i dressyr, men en fartdåre när det gäller galopp och terräng. De flesta kallar mitt Engelska fullblod för Totte.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hatsune Miku

Skapa flashcards