Allison

Alla inlägg den 26 juli 2013

Av Allison - 26 juli 2013 23:02

...är så vackert ju! Ser ni fyren vid Fort Pinta?
  
 

Av Allison - 26 juli 2013 21:08

HAHAHAHA.... nejmen jag håller på att stöka runt på bloggen IGEN! Förlåååååt, men jag är seröst verkligen inte nöjd med den här bloggen, men jag orkar inte starta om från noll heller. HAHAHAHAHAHAH (var tvungen att bara skriva något, så jag gjorde det och skrev HAHAHAHAHAHAH.) Nah. Men jag har INGET att göra nu när jag inte är Star Rider längre. DET FINNS NOLL PROCENT ATT GÖÖÖÖRA TYP? VAAAAARRRRRRFFFFÖÖÖÖÖR? Nu har datorn hackat upp sig igen och hemsidan blev alldeles stor. NAH. ATTANS!

Av Allison - 26 juli 2013 20:37

Att jag har för många hästar! Jag MÅSTE sälja någon häst (har verkligen fastnat vid ALLA) eller låta bli att hämta Isa från GÅD. Jag vill inte något av alternativen om jag ska vara ärlig, men jag KAN inte ha så många hästar som jag har! NAAAAAAHHH! Svårt beslut...
JAG HOPPAS VERKLIGEN ATT DE UPPDATERAR SÅ ATT MAN KAN HA 10 HÄSTAR!
Haha...
             

Av Allison - 26 juli 2013 18:39

Inte gammal gammal, men en häst som jag sålt för längesedan.
Bläddrade igenom några gamla inlägg på bloggen, och hittade ett speciellt.
Det handlade och Thundercloud och fina lilla Mistmystery. Ni som följt bloggen ett tag
minns säkert att Mistmystery, även kallad Misty, fick en skada på vänster framben och blev halt. Kort
där efter var jag tvungen att sälja Misty. Men Misty är en härlig häst, och imorgon åker jag kanske och hälsar på! För er som undrade vart Misty egentligen tog vägen, så hamnade han på en idyllisk hästgård i södra Jorvik. Han bor där nu, och han har det väldigt bra! Skadan tog väldigt mycket på honom, och kort efter att skadan läkt, under träningen av benet, blev han halt igen. Han har nu gått i pension i lite förtid. Man kanske kan skritta lite med honom, men han klarar inte av trav eller galopp, och de som fick honom valde att han inte skulle avlivas, för att han är för övrigt frisk, och behöver inte sådana onödiga beslut tyckte dem. Men han har det bra nu, och de som fick honom gillar honom väldigt mycket, och är glada över att de fick just Mistmystery.
  
  
 

Av Allison - 26 juli 2013 15:23

Har upptäckt fler roliga saker som ingår i att inte vara star rider :/
  
   

Av Allison - 26 juli 2013 14:27

Kom just hem! Jag vet att det blev väldigt lite inlägg för jag hann inte göra klart
alla tidsinställda! D: Men snart blir jag Star rider igen, och nu ska jag logga in och kolla läget. :)
Har även fått veta att jag kanske måste börja köpa mat till BÅDE Snowspirit och kanske en Appaloosa också?
Haha, har alldeles för MÅNGA hästar! Jag ska snart även få en kanin IRL och jag måste även börja förbereda med det!
Men nu återgår jag till det normala i några dagar innan jag åker bort igen... FAST DÅ KANSKE JAG KAN KOMMA ÖVER BÅDE DATOR OCH INTERNET!!! I alla fall, tack för mycket tålamod, fina människor som orkar läsa denna blogg... puss på er! ♥

Presentation


Jag är Allison Dawnstar.
Detta har varit en blogg om hästspelet Starstable online i ca 1 år, men då min lust att spela SSO försvann under ett tag så bloggade jag lite om andra spel och anime, så det är typ vad jag kommer att fortsätta göra.

Autumnfire

     Autumnfire eller Otto som jag bara någon dag fick för mig att kalla honom är en glad häst på 8 år. Man kan lita till 100% på honom och han är bra i terrängen. Han skulle aldrig komma på tanken att ens försöka kasta av mig, även om han hoppar, springer och bockar i hagen.

Thundercloud

     Thundercloud lever verkligen upp till sitt namn. Han är vild och busig, och man kan alltid räkna med en springtur efter honom över halva Jorvik. Han är en väldigt mångsidig häst, som till exempel är väldigt lugn i dressyr, men en fartdåre när det gäller galopp och terräng. De flesta kallar mitt Engelska fullblod för Totte.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hatsune Miku

Ovido - Quiz & Flashcards