Allison

Alla inlägg under januari 2014

Av Allison - 29 januari 2014 19:25

SADELGJORDAR!



Skulle ändra kameravinkeln lite och upptäckte en sadelgjord på min tjockis Totte! O_O
En till liten överraskning förutom att man kan skriva   
 

Av Allison - 12 januari 2014 19:46

Jag har från ingenstans börjat spela Open Beta för Aura Kingdom. Fastnade direkt efter 10 minuter i spelet och har spelat sedan dess >.< I alla fall så är jag i klassen "Wizard" och är en Solo-player. Har spelat som en Solo-player ända till level 35 och om du nu råkar snubbla över spelet så får du gärna göra ett team med mig 8D (snälla snubbla nu xD) Har just nu två karaktärer, SilverDawn och Vanilj (^-^)

Det var det jag ville säga typ, och så klart ska ni få lite bilder :3

         

Av Allison - 6 januari 2014 12:33

Jo, du var det ju så att jag skulle ut och fiska lite. Ni förstår att May i Moorland precis hade berättat legenden om Jorviks jättefisk som simmade runt i vattnet mellan Skördebygden och Moorland. Gå gärna till henne och lyssna till legenden också! I alla fall så släpade jag med mig min trötta Silvershadow till Moorlands strand med fiskespöt över axeln. Och så plötsligt hade jag fångat Jorviks största fisk...

Bildbevis...

 



Presentation


Jag är Allison Dawnstar.
Detta har varit en blogg om hästspelet Starstable online i ca 1 år, men då min lust att spela SSO försvann under ett tag så bloggade jag lite om andra spel och anime, så det är typ vad jag kommer att fortsätta göra.

Autumnfire

     Autumnfire eller Otto som jag bara någon dag fick för mig att kalla honom är en glad häst på 8 år. Man kan lita till 100% på honom och han är bra i terrängen. Han skulle aldrig komma på tanken att ens försöka kasta av mig, även om han hoppar, springer och bockar i hagen.

Thundercloud

     Thundercloud lever verkligen upp till sitt namn. Han är vild och busig, och man kan alltid räkna med en springtur efter honom över halva Jorvik. Han är en väldigt mångsidig häst, som till exempel är väldigt lugn i dressyr, men en fartdåre när det gäller galopp och terräng. De flesta kallar mitt Engelska fullblod för Totte.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hatsune Miku

Ovido - Quiz & Flashcards