Allison

Alla inlägg under maj 2014

Av Allison - 28 maj 2014 08:33

/Redigerar...redigerar... redigerar/

 

Av Allison - 26 maj 2014 22:28

Uhuhuhu vad har jag ställt till med? ;-;
/sitter tyst/
Ehrm... en förklaring vill ni kanske ha...
Så det var såhär att jag satt och redigerade, och så fick jag plötsligt lust att sätta dit en tomteluva...

HAHAHAHAHAHAHA

(Varning... ni kommer att få lust att kasta ut er dator från en skyskrapa... maybe)

...
 

Av Allison - 24 maj 2014 18:48

Sååå... jag lyssnade på "If I die young" vilket var ett misstag för snart satt jag och redigerade som om jag fick betalt för det ahaha c':

 

Av Allison - 24 maj 2014 17:42

Så, hade bara tänkt slänga in ett inlägg om att det snart kommer en ny redigering c:
Måste erkänna att den är lite sorglig.
Jaja, är snart klar c:
 

Av Allison - 21 maj 2014 21:15

Haj c:<
Nejmen, hej ^^

Efter att ha letat igenom en silo och ett klocktorn efter en smått galen urmakare så tog jag en efterlängtad tur med Totte genom HW. När jag väl tog min underbara ridtur så kom jag att tänka på en sak. Att jag tar samma eftermiddags tur i HW med Totte varje gång jag är inloggad på eftermiddagen/kvällen.
Att bara rida runt och fota eller helt enkelt bara rida runt så är det ett underbart avslut på en dag.

                     

Och ett avslut på det här inlägget med min favoritlåt.
Lifehouse - Hanging By A Moment

Av Allison - 19 maj 2014 16:50

Hejhej c:
Igår hade jag INGET att göra, så jag ritade (av) Pain från Naruto Shippuden.
Det är han ni kan se på min header... (han finns med på min header för att han är min favoritkaraktär från Naruto Shippuden)
 
Och jaaaa, jag stavar hans namn PAIN och inte PEIN bara för att jag tycker att det ser sjukt fel ut med "PEIN". Han säger ju "The world shall know Pain", right? :3
Eh... längst ned på bilden kan ni se golvet i mitt rum, men jag orkar inte fixa till bilden på något sätt (lat) så det får vara så c:
 
Jaaa! Glömde nästan ahahaha...
Jag gillar att skriva och så så jag skrev en dikt i skolan som jag tänkte jag skulle dela med mig av som kompensation för att jag inte är riktigt lika aktiv längre :3
(Har inget namn på dikten ännu)
Jag fick inspiration från Hollow Woods, haha...

Vattendrag, vattendrag, delar skogen i två.
Fågelkvitter, fågelkvitter toner från trädets topp.
Grusväg, grusväg, häst och vagn mot stadens brus.
Linjerakt, linjerakt, ser man träd fram till ett hus.
Huset var stort med tinnar och torn.
Ett slott? Nej, det var både litet och stort.
I ett torn satt en prinsessa och sjöng på en visa.
Visan var om ett vattendrag, vattendrag, som delar skogen i två.

Av Allison - 17 maj 2014 14:11

...Jorvik förändras under våra springares hovar...

Jag har bara spelat SSO i lite mer än ett år (snart 1 ½), så jag är inte van vid större förändringar.
Men just nu förändras Jorvik, och det känns som att hela ön väntar på någon stort.
Ön ligger i dvala och väntar på våren.
Fast våren är redan över, och sommaren står framför vår dörr. Så vad väntar ön på? När ska den vakna?

(Ahhhh! Förlåååt cx Men ni vet att jag älskar mysterier, så jag var tvungen att skriva så xD)
Har inte tagit bort gränssnittet så att ni kan se vart på kartan förändringarna finns.
 
     
     

...

Av Allison - 14 maj 2014 15:33

Så skulle jag ju visa resultatet också c: Jättenöjd med hur ljuset lyser på Totte *-*

 

Presentation


Jag är Allison Dawnstar.
Detta har varit en blogg om hästspelet Starstable online i ca 1 år, men då min lust att spela SSO försvann under ett tag så bloggade jag lite om andra spel och anime, så det är typ vad jag kommer att fortsätta göra.

Autumnfire

     Autumnfire eller Otto som jag bara någon dag fick för mig att kalla honom är en glad häst på 8 år. Man kan lita till 100% på honom och han är bra i terrängen. Han skulle aldrig komma på tanken att ens försöka kasta av mig, även om han hoppar, springer och bockar i hagen.

Thundercloud

     Thundercloud lever verkligen upp till sitt namn. Han är vild och busig, och man kan alltid räkna med en springtur efter honom över halva Jorvik. Han är en väldigt mångsidig häst, som till exempel är väldigt lugn i dressyr, men en fartdåre när det gäller galopp och terräng. De flesta kallar mitt Engelska fullblod för Totte.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hatsune Miku

Ovido - Quiz & Flashcards