Allison

Alla inlägg under april 2013

Av Allison - 26 april 2013 16:37

Ja, Thundertrouble fick för sig att han var en bergsget! Nej, men han började klättra i bergen och det var faktiskt
en ganska trevlig ridtur. Vilken tur att han inte fick för sig att kasta av mig. Som han brukar. Snart kommer lite bilder
men jag ville uppdatera serien Autumnfire's Äventyr till Autumnfire och Co. Så ja! Det blir väl så då. I nästa inlägg
kommer en ny del av serien. Nu åter till bilderna!
     
Extra nöjd med den i mitten!

Av Allison - 17 april 2013 20:52

Japp! Här är bilderna på Mistmystery och Thundertrouble!
    
Klicka för att förstora! Ovanför deras huvuden står deras namn!

Lite om Mistmystery (av hästen själv)
Jag är Mistmystery! Jag kallas Misty och ÄLSKAR att kasta av Alli! Men det gör
vi alla i Allis stall. Min förebild är Autumnfire (Otto) för han är så skicklig på att snatta
havre!

Lite om Thundertrouble (av hästen själv)
Thundertrouble här! Som ni kanske förstår på namnet Åsktrubbel så är jag ganska vild!
Och jag älskar åska! Och att kasta av Allison förstås! Jag är världens bästa och busigaste häst (enligt mig själv)!

Japp... ganska konstiga hästar det där!   

Av Allison - 17 april 2013 14:06

Jag har köpt 2 nya hästar på starstable, men ingen bild just nu, det kommer! Det är ju onsdagsuppdatering!
Mina nya hästar heter Mistmystery och Thundertrouble och i nästa inlägg medföljer lite bilder på dem.

Autumnfire kallas Otto av mig, Thundertrouble kallas Totte och Mistmystery kallas Misty!
Puss på er!
   Tjuvkik på Mistmystery (och jag i en tunna)!

Av Allison - 16 april 2013 21:15

1. Jag hamnade utanför mitt hemstall UTAN häst så jag kunde inte komma in igen...
2. När jag FÖRSÖKTE ringa efter upphämtning så hände det också en skum grej... bild nedanför!
  Klicka för att förstora...
3. Jag hamnade i en tunna... bild nedanför!
  Klicka för att förstora...

Rätt skumt ändå va?!  

Av Allison - 4 april 2013 15:50

Japp, idag får alla Life Time Starrider köpa nya hästar... jag är tyvärr inte en av dem. Jag ska försöka att sluta slösa på starcoins en gång för alla! xD Väldigt dålig på att spara. Ska försöka börja träna Autumnfire lite så han går upp i level! Min fina häst! Ska även spara sc till Valedale delux-set. Eller jag ska FÖRSÖKA spara. (;


   Pegasus utan vingar!

Av Allison - 3 april 2013 13:34

Tja, onsdagsuppdatering idag! Ett litet tips för er som inte vet vart en stjärna är...  ni kanske redan har hittat den men i alla fall.

 
Stjärnan!

Av Allison - 1 april 2013 13:41

Tja, alla hästtokiga människor! Idag så är det ju en lite speciell dag... första April!
När jag loggade in på starstable för ungefär en kvart sedan var jag tvungan att logga ut och in igen för jag trodde att det var något fel... allas hästar hade alla möjliga färger! Tro det eller ej, men så var det! En liten fin bild på min blåa
fina Autumnfire...   
 
Flygande häst!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är Allison Dawnstar.
Detta har varit en blogg om hästspelet Starstable online i ca 1 år, men då min lust att spela SSO försvann under ett tag så bloggade jag lite om andra spel och anime, så det är typ vad jag kommer att fortsätta göra.

Autumnfire

     Autumnfire eller Otto som jag bara någon dag fick för mig att kalla honom är en glad häst på 8 år. Man kan lita till 100% på honom och han är bra i terrängen. Han skulle aldrig komma på tanken att ens försöka kasta av mig, även om han hoppar, springer och bockar i hagen.

Thundercloud

     Thundercloud lever verkligen upp till sitt namn. Han är vild och busig, och man kan alltid räkna med en springtur efter honom över halva Jorvik. Han är en väldigt mångsidig häst, som till exempel är väldigt lugn i dressyr, men en fartdåre när det gäller galopp och terräng. De flesta kallar mitt Engelska fullblod för Totte.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hatsune Miku

Ovido - Quiz & Flashcards