Allison

Alla inlägg under juli 2013

Av Allison - 5 juli 2013 23:52

Äntligen medlem i Comet Hearts! :'D
Nu du Juli! Nu blir det fart på chatten! o.o
 

Av Allison - 5 juli 2013 22:00

Är ute på sen eftermiddag/kvällsritt med Emeraldrain. Hon är jättesnäll
och inte ett enda bocksprång hitills! Hoppas lugnet håller i sig...
Jaja, massa bilder i alla fall! Gillar bäst den första ♥
               

Av Allison - 5 juli 2013 18:36

Har gjort alla dagliga, tävlingar och sysslor på Starstable.
Så jag bestämde mig för att rita lite på datorn! Har inte redigerat någonting, bara ritat.
Vad tycks?
 

Av Allison - 5 juli 2013 16:45

Jag hade tränat ganska lång tid med Totte och även shoppat och jag hann även fiska, så
sedan kom vi till sommarstugan för att vila upp oss. Jag hade fått brev! Med goda nyheter!
Jag har ännu inte berättat om detta förutom att jag kanske fått Juli att ana någonting. Men nu är nyheten här!
     

Av Allison - 5 juli 2013 15:22

 Snart är min fina men otroligt busiga Thundercloud i level 15!
Den där texten gör en glad!   

Av Allison - 5 juli 2013 13:25

Ni vet ju att jag älskar att vara i ridhuset! Hade tänkt sticka dit, så fort
jag har tagit Totte till veterinären. Ni vet ju när Totte blev halt,
vi ska på återbesök och kolla så att det har läkt ordentligt. Och så, när jag
skulle rykta Magic, hade hon ett sår på benet. Så jag måste dubbelkolla allt i hagen också.
Om ni undrar vart min hage är, så är den ganska långt bort från hemstallet. Den ligger i Hollow Woods, nära Valedale.
Detta komemr att bli en lååång dag.
 

Av Allison - 2 juli 2013 21:57

Ja, det är vad jag har anlitat idag. Som om inte hästarna ruinerar mig! xD
Nej, men det var roligt att få fina bilder från ridhuset på alla mina hästar... och mig!
Det vart riktigt proffsigt tycker jag. nej, faktiskt inte, men jag är nöjd med bilderna i
alla fall! :)
           

Presentation


Jag är Allison Dawnstar.
Detta har varit en blogg om hästspelet Starstable online i ca 1 år, men då min lust att spela SSO försvann under ett tag så bloggade jag lite om andra spel och anime, så det är typ vad jag kommer att fortsätta göra.

Autumnfire

     Autumnfire eller Otto som jag bara någon dag fick för mig att kalla honom är en glad häst på 8 år. Man kan lita till 100% på honom och han är bra i terrängen. Han skulle aldrig komma på tanken att ens försöka kasta av mig, även om han hoppar, springer och bockar i hagen.

Thundercloud

     Thundercloud lever verkligen upp till sitt namn. Han är vild och busig, och man kan alltid räkna med en springtur efter honom över halva Jorvik. Han är en väldigt mångsidig häst, som till exempel är väldigt lugn i dressyr, men en fartdåre när det gäller galopp och terräng. De flesta kallar mitt Engelska fullblod för Totte.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hatsune Miku

Ovido - Quiz & Flashcards