Allison

Alla inlägg den 6 juli 2014

Av Allison - 6 juli 2014 14:20

Dag 2 på 30 dagars anime utmaningen då.

SPOILER VARNING + VARNING FÖR ÖVERDRIVET MYCKET ANVÄNDNING AV CAPS LOCK...
FORTSÄTT LÄSA PÅ EGEN RISK

2. Favorit anime jag sett tills nu

Hmm...
Det var faktiskt en svår.
Attack on Titan har en stor chans, men det finns fler jag tycker om lika mycket...

och därför

blir det delad förstaplats!

1. Naruto Shippuden/Naruto Orkan Skildringen/Naruto Hurricane Chronicles
 
Jag har bara en sak att säga om den här animen...
VARFÖR ÄR NARUTO FORTFARANDE GENIN?! HAN HAR RÄDDAT HELA VÄRLDEN FRÅN MADARA B**CH UCHIHA - OCH HAN ÄR FORTFARANDE GENIN?! HAN HAR UTVECKLAT EN HELT NY JUTSU, OCH ÄR FORTAFRANDE GENIN?! HAN HAR FÖR I ANIMEVÄRLDENS MYSTERIER BLIVIT VÄN MED KURAMA OCH ÄR VÄRLDENS BÄSTA JINCHUURIKI, SÅ VARFÖR ÄR HAN FORTFARANDE GENIN?! HAN HAR BEMÄSTRAT SAGE MODE - SOM INTE ENS JIRAIYA KUNDE HELT, SÅ VARFÖR ÄR HAN FORTFARANDE GENIIIIIN?! ARGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

2. Attack on Titan
 
Av alla heliga titans, Eren... gift dig bara med Levi så kan jag gå vidare med mitt liv. Tack.
ERERI 4-EVER.

3. Pandora Hearts
 
OZ! OZ! OZ! GE GILBERT EN KATT I JULKLAPP SÅ BLIR ALLA GLADA! :DDD (förutom Gilbert...)

 
 AWWWWWWWWWWWWWWWW, SEBBY-CHAN, DU ÄR BÄST <3
(Mwahahaha, kommer ni ihåg scenen när Sebby-chan sa "I'm a cat person" och Ciel börjar skälla xD Kommer aldrig att glömma...)

4. Ao no Exorcist/Blue Exorcist
 
GOTTA KILL 'EM ALL! YEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!
Din pappa skulle ha varit stolt över dig, Rin... eller kanske inte. Whoops.

5. Sword Art Online
 
LINK STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART!!!



Och som ett fint litet avslut på ett underbart (not) inlägg...

...jag glömde musiken...

Presentation


Jag är Allison Dawnstar.
Detta har varit en blogg om hästspelet Starstable online i ca 1 år, men då min lust att spela SSO försvann under ett tag så bloggade jag lite om andra spel och anime, så det är typ vad jag kommer att fortsätta göra.

Autumnfire

     Autumnfire eller Otto som jag bara någon dag fick för mig att kalla honom är en glad häst på 8 år. Man kan lita till 100% på honom och han är bra i terrängen. Han skulle aldrig komma på tanken att ens försöka kasta av mig, även om han hoppar, springer och bockar i hagen.

Thundercloud

     Thundercloud lever verkligen upp till sitt namn. Han är vild och busig, och man kan alltid räkna med en springtur efter honom över halva Jorvik. Han är en väldigt mångsidig häst, som till exempel är väldigt lugn i dressyr, men en fartdåre när det gäller galopp och terräng. De flesta kallar mitt Engelska fullblod för Totte.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hatsune Miku

Ovido - Quiz & Flashcards