Allison

Alla inlägg den 2 juli 2014

Av Allison - 2 juli 2014 07:30

Stort förlåt och många kramar för att jag inte har bloggat, men lusten har liksom runnit ur mig...
Jaja, iaf så hade jag tänkt uppdatera er lite om både Aura Kingdom och lite annat ♥
Tyvärr så har jag ingen lust att spela Starstable just nu, eftersom att jag så så många andra spel som lockar. Jag har bland annat köpt The Sims 3 och The Sims 3 Husdjur och så har jag börjat spela TERA: Rising.
Dessutom lite andra spel som jag däremot inte spelar dagligen.
Om ni har lust att spela med mig på något av alla onlinespel jag har användare på så kan jag ge er några användarnamn.

TERA: Rising
På det här spelet spelar jag mest på min karaktär Gryning (så dålig fantasi gällande namn... ni ska få se...)

Aura Kingdom
Många användare men bara en jag spelar dagligen på som heter SilverDawn.

Howrse
Min dåliga fantasi gällande namn har alltid funnits, och det är därför jag på Howrse spelar på kontot Stolt.

Som jag redan sagt så spelar jag hur mycket som helst så om det finns något spel ni spelar och vill att jag ska spela eller undrar om jag spelar så svarar jag gärna.

Och nu till lite glädje bland sommarens regnmoln.

JAG HAR KOMMIT TILL LEVEL 52 I AURA KINGDOM MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA (och så vidare...)

Och till sist men inte minst lite bilder från Aura Kingdom.
                             

Presentation


Jag är Allison Dawnstar.
Detta har varit en blogg om hästspelet Starstable online i ca 1 år, men då min lust att spela SSO försvann under ett tag så bloggade jag lite om andra spel och anime, så det är typ vad jag kommer att fortsätta göra.

Autumnfire

     Autumnfire eller Otto som jag bara någon dag fick för mig att kalla honom är en glad häst på 8 år. Man kan lita till 100% på honom och han är bra i terrängen. Han skulle aldrig komma på tanken att ens försöka kasta av mig, även om han hoppar, springer och bockar i hagen.

Thundercloud

     Thundercloud lever verkligen upp till sitt namn. Han är vild och busig, och man kan alltid räkna med en springtur efter honom över halva Jorvik. Han är en väldigt mångsidig häst, som till exempel är väldigt lugn i dressyr, men en fartdåre när det gäller galopp och terräng. De flesta kallar mitt Engelska fullblod för Totte.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hatsune Miku

Ovido - Quiz & Flashcards