Allison

Alla inlägg under september 2013

Hm

Av Allison - 27 september 2013 19:18

Förlåt för att det knappt är uppdatering över huvud taget. :( Men det är LIIIIITE svårt att uppdatera och hålla fast vid bloggen när det finns absolut noll att hålla fast vid och uppdatera med. Hoppas ni förstår. ;) Min gamla dator är utom räddning, så vi försöker just nu hitta någon annan gammal dator som i alla fall inte lägger ned var tionde minut och ibland inte går att starta på flera dagar.



hehehe... Insåg just en sak...

Jag kommer att vara rik när jag loggar in 8D

Dessvärre måste jag installera om hela Starstable Online plus att den måste uppdatera.

Av Allison - 15 september 2013 21:47

       

   

Okej. Jag har både bra och dåliga nyheter. ;) För det första tar det lite längre tid än väntat med datorn, tyvärr. De bra nyheterna är att när den väl fungerar igen så blir det VÄLDIGT många förändringar. För det första ska jag fixa om hela bloggen. Ta bort allt och bara göra om allt igen (inte inläggen). Jag ska förmodligen byta hemstall. Kanske byta smink. Köpa lite nya kläder och kanske sälja lite hästar. :D 

Detta är då det första jag kommer att göra föruom att le typ 2 timmar i sträck när datorn fungerar igen.


Ska absolut fixa lite nya namn och frisyrer till hästarna också.


Kommer ha noll sc och js när jag är klar :c

Måste komma i håg att logga in på Howrse också :)

Och fortsätta på serien.

Och skriva ned allt det här nu. o.o



Av Allison - 14 september 2013 14:54

 

Om bara några dagar ska datorn fungera igen! :D Senast den 20 ska jag kunna logga in. 


Och tänk er Thundercloud som är vild i vanliga fall. Hur i sjutton ska jag överleva nu när han fått stå i stallet och samla på sig både damm och energi? :s 


Har jag glömt att säga att det faktiskt står en till häst i mitt stall i VALEDALE. ;D


Presentation


Jag är Allison Dawnstar.
Detta har varit en blogg om hästspelet Starstable online i ca 1 år, men då min lust att spela SSO försvann under ett tag så bloggade jag lite om andra spel och anime, så det är typ vad jag kommer att fortsätta göra.

Autumnfire

     Autumnfire eller Otto som jag bara någon dag fick för mig att kalla honom är en glad häst på 8 år. Man kan lita till 100% på honom och han är bra i terrängen. Han skulle aldrig komma på tanken att ens försöka kasta av mig, även om han hoppar, springer och bockar i hagen.

Thundercloud

     Thundercloud lever verkligen upp till sitt namn. Han är vild och busig, och man kan alltid räkna med en springtur efter honom över halva Jorvik. Han är en väldigt mångsidig häst, som till exempel är väldigt lugn i dressyr, men en fartdåre när det gäller galopp och terräng. De flesta kallar mitt Engelska fullblod för Totte.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hatsune Miku

Ovido - Quiz & Flashcards