Allison

Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Allison - 25 juni 2013 22:21

Ni vet ju att jag inte är världens bästa på dethärmed att blogga. Det är fortfarande krångligt, och jag blandarihop allting. Den där headern som skulle dit för ett tag sedantill exempel? Jaja, jag provar mig framåt. Thundercloudär på bättringsvägen också hoppas jag! Förresten, det varett tag sedan bloggen bytte ifrån Starstable-isa.bloggplatsen.setill Allison.bloggplatsen.seNu orkar jag inte skriva mer. Jag skriver på mobilen så snartsomnar mina händer! xD Kommentera om det är någotdu tycker skulle göra bloggen bättre! :)

Av Allison - 25 juni 2013 11:35

De har bestämt sig för att inte operera, det är större risk att han dör eller att dem måste avliva honom
än att han blir frisk igen om dem opererar. Jag pratar (skriver) ju om Thundercloud och att han har en allvarlig skada
på vänster framben. De ska istället ta honom till Gyllenåsarnas dal för att se om häxan Pi kan rädda honom.
Läget är kritiskt, och jag ledde honom nyss till transporten. Jag vet ju inte om han kommer hem igen, men jag
hoppas. Jag håller tummarna!
 

Av Allison - 25 juni 2013 11:13

Jag valde nummer två. Såklart, det var min favorit, jag gillar färgen på huset,
utsikten och all plats. Men jag har ringt veterinären nyss angående Thundercloud och att han är halt,
och hon sa att läget är kritiskt och hon kanske snart måste operera honom. Jag håller fortfarande
tummarna.
 

Av Allison - 25 juni 2013 11:02

Ja, jag skulle träna favoriten, terräng såklart med min fina Thundercloud.
Vi skulle hoppa en vattengrav som någon klant (jag) glömt att fylla med själva vattnet.
Totte blev allvarligt skadad och så har jag inte hunnit fixa sommarstugan ens.
Thundercloud bokstavligt talat bor hos veterinären i Silverglade ett tag framåt.
Veterinären sa att det är tveksamt att han ens kommer kunna gå igen.
Men jag hoppas på det bästa, Thundercloud är en stark häst!
 

Presentation


Jag är Allison Dawnstar.
Detta har varit en blogg om hästspelet Starstable online i ca 1 år, men då min lust att spela SSO försvann under ett tag så bloggade jag lite om andra spel och anime, så det är typ vad jag kommer att fortsätta göra.

Autumnfire

     Autumnfire eller Otto som jag bara någon dag fick för mig att kalla honom är en glad häst på 8 år. Man kan lita till 100% på honom och han är bra i terrängen. Han skulle aldrig komma på tanken att ens försöka kasta av mig, även om han hoppar, springer och bockar i hagen.

Thundercloud

     Thundercloud lever verkligen upp till sitt namn. Han är vild och busig, och man kan alltid räkna med en springtur efter honom över halva Jorvik. Han är en väldigt mångsidig häst, som till exempel är väldigt lugn i dressyr, men en fartdåre när det gäller galopp och terräng. De flesta kallar mitt Engelska fullblod för Totte.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hatsune Miku

Ovido - Quiz & Flashcards